Nog even... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Lieke en Robert - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Lieke en Robert - WaarBenJij.nu

Nog even...

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Robert

27 Juli 2015 | Nederland, Zwolle

Over twee dagen begint onze reis naar Griekenland. We beginnen met een paar dagen Athene, en reizen dan met een huurauto naar Delphi, Pyrgos, Olympia, Kalamata, Mystras, Sparta, Molaoi, Monemvasia, Nafplion, Mycene en Korinthe om weer te eindigen in Athene. En dat allemaal in slechts zestien dagen tijd!

Vind je het leuk om een beetje op de hoogte te blijven van onze 'avonturen in den verre'? Meld je dan even aan voor de mailinglist of kijk regelmatig op onze pagina.

Groetjes,

Lieke en Robert

• 27 Juli 2015 - 17:31

Marjan En H:

Hej tuurlijk volgen we jullie. Benieuwd hoe de Griekse borden te lezen zijn ;-)
    Goede, veilige reis gewenst en heeeeeeel veel plezier! Wij zijn aangemeld.
    H&M

• 29 Juli 2015 - 19:21

Derk En Erica:

Hallo Lieke en Robert,

Natuurlijk zijn we nieuwsgierig naar jullie vakantie ervaringen. Heb fun!

Groet Derk en Erica

• 29 Juli 2015 - 22:21

Alfons En Francy:

Fijn zo dit eerste berichtje. Houd je vooral niet in met het beschrijven van alles wat jullie doen en zien. we wachten op de volgende.