We be road trippin' - Reisverslag uit Kréstena, Griekenland van Lieke en Robert - WaarBenJij.nu We be road trippin' - Reisverslag uit Kréstena, Griekenland van Lieke en Robert - WaarBenJij.nu

We be road trippin'

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Robert

02 Augustus 2015 | Griekenland, Kréstena

Na een aantal hectische dagen waarin we veel hebben gezien en genoeg indrukken hebben opgedaan, is het vandaag tijd voor een rustigere dag. Na een lekker ontbijt in het idyllische Galaxidi, stappen we in de auto voor de rit naar Kréstena. We besluiten niet de kortste route te nemen, maar de binnenlanden te doorkruisen, wat een uitstekende keus blijkt te zijn. De ene indrukwekkende berg na het andere verbluffende dal met bijbehorend uitzicht trekken aan ons voorbij. We rijden omhoog in de derde versnelling en hoeven naar beneden alleen maar bij te remmen!

Rond drie uur komen we aan in hotel Athina, waar we besluiten om eerst maar eens een verfrissende duik in het zwembad te nemen. Tegen 18:00 lopen we even het centrum in waar we voor belachelijk weinig geld de bijna lekkerste maaltijd tot nu toe eten. En nu zitten we dan alweer op ons balkon. Lekker een spelletje doen (Robert verloor Rummikub (moet dat vermeld in een reisverslag? Blijkbaar)), wat lezen, de puzzelboekjes vullen met goede antwoorden en dan op tijd naar bed.

Morgen staat in de ochtend Olympia op het programma en rijden we 's middags richting de rivier Neda waar een van de mooiste plekjes van de Peloponessos schijnt te zijn.

• 02 Augustus 2015 - 21:22

Marjan:

Klinkt lekker relax! Veel plezier, we volgen jullie op de voet. Om de beurt winnen en verliezen. T' is net het echte leven ;-)

• 02 Augustus 2015 - 22:08

Derk:

Spelstand, 1-1.
    Welterusten en tot morgen.

• 03 Augustus 2015 - 06:12

Geertje:

Genieten maar. Hoe was Delhi? En wateten jullie zoal voor belachelijk weinig? We Ijn zo benieuwd