De laatste dag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Lieke en Robert - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Lieke en Robert - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Robert

12 Augustus 2015 | Griekenland, Athene

Vandaag was de laatste dag. Omdat we al stenenmoe waren, waren we blij dat er vandaag wat anders op het programma stond. We reden eerst naar het Korinthekanaal. Het Stadskanaal mag dan indrukwekkend zijn, maar in vergelijking met het Korinthekanaal stelt dat toch maar weinig voor. Er kon ook gebungeejumpt worden, maar daar waren we allebei niet zo voor te porren.

Na genoten te hebben van het uitzicht vanaf een brug over het kanaal gingen we op weg naar Heraion Perachora. Een mooi stukje natuur tussen Korinthe en Athene. De foto's spreken voor zich, wat ons betreft. Daarna was het tijd voor de laatste etappe met de auto, naar Athene. De laatste keer tol betalen, en daarna in het drukke Atheense verkeer op zoek naar die ene straat.

Tien dagen lang ging alles goed op de weg, maar bij de allerlaatste (echt waar) bocht kregen we toch nog bijna een auto in de flank. Het ging gelukkig net goed, en dus konden we honderd meter verder de auto geschrokken en opgelucht inleveren. Toen was het nog een korte wandeling naar ons laatste hotel van deze vakantie. Vanavond hebben we nog één keer lekker op een terrasje gegeten, en nu zijn we mooi op tijd terug in het hotel. Op tijd slapen, want morgenvroeg vliegen we terug naar Nederland en zit het er echt op.

• 12 Augustus 2015 - 20:09

Marjan DJ:

Pfffffffffffffff wat een spannende laatste dag. Veilige en goede nachtrust en terugreis gewenst. Welkom in Zwolle!