Scenic routes - Reisverslag uit Tolón, Griekenland van Lieke en Robert - WaarBenJij.nu Scenic routes - Reisverslag uit Tolón, Griekenland van Lieke en Robert - WaarBenJij.nu

Scenic routes

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Robert

08 Augustus 2015 | Griekenland, Tolón

Vandaag stond de dag in het teken van een mooie en lange tocht van Monemvasia naar Tolo, in de buurt van Nafplion. Ruim 80% van de route zou een zogenoemde 'scenic route' zijn, gelukkig was de overige 20% ook de moeite waard. Zo hebben we een mooi stuk door het binnenland gereden met uitzicht op hoge bergen, reden we een haarspeldbochten-afdaling waar ze in de Tour niet vanaf zouden durven, en hebben we een flink aantal kilometers langs de prachtige kust gereden.

Tolo is het meest toeristische dorp waar we tot nu toe zijn geweest. Het bestaat eigenlijk alleen maar uit strand, hotels, restaurants en een kleine winkelstraat. Gelukkig hebben wij het getroffen met ons hotel: erg netjes allemaal, en met een heerlijk zwembad erbij. Daar hebben we vanmiddag al even in gelegen. Vanavond hadden we uitzicht op zee bij ons eten (moussaka), en daarna zijn we de winkelstraat even doorgeslenterd.

We sloten de avond af met een cocktail op een terras, om alvast te proosten op Liekes verjaardag. Dat gaan we morgen verder vieren in Nafplion. Hopelijk hebben ze daar taart...

• 09 Augustus 2015 - 12:56

Lieke, van harte gefeliciteerd! Het doet geen pijn hoor 30 zijn

• 09 Augustus 2015 - 13:04

Marjan:

(Nou zeg, nog niet de helft van de boodschap geplaatst, nog een keer dan)
    We hebben net met jullie (schoon) pa en ma koffie gedronken, met gebak van opa ter ere van Lieke's verjaardag natuurlijk

• 09 Augustus 2015 - 13:06

Marjan:

(3e poging) Is jullie Griekse gabak ook gelukt? We volgen jullie reis ook via Max, slow TV - We zijn er bijna. Ze doen ongeveer dezelfde reis dus zien de prachtige beelden ook. Lieke beschrijf nou ff wat Robert voor enge dingen onder water zag en wat scenic nu precies voor jullie inhoud. We houden van sappige verhalen ;-) Veel plezier nog en pas goed op elkaar. H&M

• 09 Augustus 2015 - 14:53

Hendrik De Jonge:

Ik sluit mij bij het bovenstaande aan , wat moet je ook anders,zit in de genen denk ik .Ik volg jullie elke dag zonder haarspeldbochten.Ik wens jullie een fijne reis en wees voorzichtig ,waarschuwing van een oude man,maar hij kan het niet laten, Groetjes opa de Jonge.