Onverwachte wending - Reisverslag uit Kréstena, Griekenland van Lieke en Robert - WaarBenJij.nu Onverwachte wending - Reisverslag uit Kréstena, Griekenland van Lieke en Robert - WaarBenJij.nu

Onverwachte wending

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Robert

03 Augustus 2015 | Griekenland, Kréstena

En toen werd Robert ziek. Wat er precies is weten we niet, maar toen we vanmorgen op weg waren naar Olympia kwam het ontbijt er snel weer uit. Terug naar het hotel dus maar, waar Robert de rest van de dag heeft liggen slapen en Lieke zich vermaakt heeft met lezen en puzzelen aan het zwembad. Op dit moment zit Robert naast mij en schrijven we gelukkig samen dit stukje; het gaat dus weer een stukje beter.

Het programma voor vandaag (Olympia en Neda Falls) schuift deels door naar morgen indien Robert zich weer goed genoeg voelt. We blijven een nachtje langer in Kréstena, omdat we de Lousioskloof heel graag willen zien en hebben besloten Mystras en Sparta in een dag te doen in plaats van daar twee dagen voor uit te trekken. Morgen staat voor Lieke sowieso Olympia op het programma, hopelijk samen met Robert en verder maken we er dan nog een rustige dag van. De Neda Falls laten we voor wat het is: dat wordt hoe dan ook te veel van het goede en was voor ons überhaupt al alleen een leuk extraatje.

• 03 Augustus 2015 - 20:29

Marjan :

He, vervelend, beterschap. Denk aan zoute chips eten en cola, geen light. Vast iets leuks in het eten tegengekomen. Sterkte. En hopelijk snel weer samen genieten.

• 03 Augustus 2015 - 22:02

Derk En Erica:

Hallo, niet zo leuk.
    Van harte beterschap Robert.
    En Lieke sterkte met de mantelzorg.

Groet'n oet Knoal

• 04 Augustus 2015 - 19:27

Erik:

Beterschap! Vandaag weer beter?!