Trein, bus, vliegtuig, bus, tram - Reisverslag uit Krakau, Polen van Lieke en Robert - WaarBenJij.nu Trein, bus, vliegtuig, bus, tram - Reisverslag uit Krakau, Polen van Lieke en Robert - WaarBenJij.nu

Trein, bus, vliegtuig, bus, tram

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Robert

09 April 2016 | Polen, Krakau

De titel suggereert vandaag een wel heel letterlijk (en saai) reisverslag. Laten we dat maar niet doen en de reis samenvatten als 'soepel'.

In Krakau voelden we ons al snel thuis: posters met concertdata van André Rieu en Selah Sue waren veelvuldig te zien vanuit de bus naar het stadscentrum. Ook de menukaart in ons eerste restaurant deze week voelde vertrouwd met een patroon van Mondriaan erop. Na een prima pizza hebben we onze eerste avond in Polen afgesloten met een biertje in de Krakause 'onderwereld'. Niet dat er illegaal werd gepokerd en met messen werd gezwaaid; we zaten letterlijk ondergronds.

We zitten in een goed appartementje vlakbij de Wisla, op loopafstand van de oude stad. Een mooie uitvalsbasis voor de komende week!

• 10 April 2016 - 18:55

Derk:

Kort maar duidelijk. Een hele prettige vakantie in Polen.Tot horens.